فرم های نظارت مدیران بر اجرای سنجش تکوینی با

بازخورد توصیفی (ارزشیابی توصیفی)بخش ذوم

ب: ملاک های نظارت بر  محتوای بازخوردها

 

۱-در بازخورد "درستي يا نادرستي" عملكرد و پاسخ مشخص شده است

۲-در بازخورد "به شيوه صحيح انجام" كار اشاره شده است

۳-عبارت هاي بازخورد بر "خود نظم دهي رفتار" تأكيد دارد

۴-در بازخورد وضعيت عملكرد دانش آموز با مشخص كردن "تحقق اهداف آموزشي" توصيف شده است

۵-در بازخورد "رهنمودهاي اصلاحي" به صورت روشن ارايه شده است

۶-در بازخورد عملكرد دانش آموز با "هد فهاي آموزشي ويا عملكرد گذشته" مقايسه شده است

۷-در عبار تهاي بازخوردي به دانش آموز به عنوان" يك يادگيرنده ي فعال" توجه شده است

 

منبع:

خوش خلق؛ایرج.راهنماي تهيه و ارايه بازخورد‌هاي

توصيفي در كلاس درس انتشارات نشر جوان امروز .چاپ

دوم:۱۳۹۰