فرم های نظارت مدیران بر اجرای سنجش تکوینی با بازخورد توصیفی (ارزشیابی توصیفی)بخش ذوم
فرم های نظارت مدیران بر اجرای سنجش تکوینی با
بازخورد توصیفی (ارزشیابی توصیفی)بخش ذوم
ب: ملاک های نظارت بر محتوای بازخوردها
۱-در بازخورد "درستي يا نادرستي" عملكرد و پاسخ مشخص شده است
۲-در بازخورد "به شيوه صحيح انجام" كار اشاره شده است
۳-عبارت هاي بازخورد بر "خود نظم دهي رفتار" تأكيد دارد
۴-در بازخورد وضعيت عملكرد دانش آموز با مشخص كردن "تحقق اهداف آموزشي" توصيف شده است
۵-در بازخورد "رهنمودهاي اصلاحي" به صورت روشن ارايه شده است
۶-در بازخورد عملكرد دانش آموز با "هد فهاي آموزشي ويا عملكرد گذشته" مقايسه شده است
۷-در عبار تهاي بازخوردي به دانش آموز به عنوان" يك يادگيرنده ي فعال" توجه شده است
منبع:
خوش خلق؛ایرج.راهنماي تهيه و ارايه بازخوردهاي
توصيفي در كلاس درس انتشارات نشر جوان امروز .چاپ
دوم:۱۳۹۰
+ نوشته شده در یکشنبه نهم مهر ۱۳۹۱ ساعت 13:0 توسط ایرج خوش خلق
|
عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستم .به مدت ده سال مجری ارزشیابی ملی ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی بوده و هستم. در زمینه های سنجش تکوینی انگیزش درونی بازخورد های کیفی و خودسنجی و ساخت آزمون عملکردی کتاب اموزشی و مقاله های علمی فراوان دارم