| نام: | ايرج خوش خلق |
| تاریخ تولد: | 1343 |
| جنسیت: | مرد - متاهل |
| محل سکونت: | ایران - تهران |
| درباره من: | سوابق تحصیلی - دانشجوي دوره دكتري روانشناسي يادگيري، دانشگاه علامه طباطبايي - فوق ليسانس روان شناسي(تحصيلي) ، دانشگاه تهران، 1374 - ليسانس روانشناسي استثنايي، دانشگاه شهيد بهشتي، 1367 3. تجارب تحقیقاتی - ارزشيابي اجراي آزمايشي ارزشيابي توصيفي در پايههاي چهارم و پنجم برخي مدارس ابتدايي كشور، پژوهشكده تعليم و تربيت، 1389 - ارزشیابی اجراي آزمایشی برنامه جدید قرآن در دانشآموزان پایه سوم ابتدایی، پژوهشكده تعليم و تربيت، 1388 - ارزشيابي محتواي كتابهاي شيمي دوره آموزش مهارتي ـ نظري و پيشدانشگاهي، پژوهشكده تعليم و تربيت؛ 1386 - ارزشيابي آيين نامه آموزش از راه دور در دوره متوسطه و پيش دانشگاهي، پژوهشكده تعليم و تربيت؛ 1385 - ارزشيابي اجراي آزمايشي ارزشيابي توصيفي در برخي از مناطق آموزشي كشور به مدت 5 سال، پژوهشكده تعليم و تربيت ؛1385 - 1381 - ارزشيابي و عملياتي كردن اهداف دورة آموزش مهارتي ـ نظري، معاونت آموزش و نوآوری؛ پژوهشكده تعليم و تربيت، 1382 - بررسي روان سنجي آزمونهاي دوره راهنمايي و متوسطه شوراي تحقيقات استان زنجان، 1382 - ساخت و اعتباريابي آزمون تشخيص اختلالات نوشتاري، شوراي تحقيقات استان مركزي؛1382 - ارزشيابي اجراي آزمايشي امتحانات دو نوبتي، پژوهشكده تعليم و تربيت؛ 1379 و 1380 4. تجارب دانشگاهی - روش تحقيق، دانشگاه شهيد رجايي، از سال 84 تا كنون - اندازهگيري و ارزشيابي، دانشگاه شهيد رجايي ، از سال 84 تا كنون - روانشناسي ، دانشگاه شهيد رجايي، از سال 84 تا كنون - اندازهگيري و ارزشيابي آموزشي، دانشگاه تربيت معلم، 1383 5. کتب منتشر شده - اصول و راهنماي عملي تهيه و ارايهي بازخوردهاي توصيفي در كلاس درس، تأليف، نشر جوان امروز، 1389 - راهنماي ساخت، اجرا و تفسير آزمون عملكردي در كلاس درس، تأليف، انتشار پادرا، زير چاپ - آموزش و ارزشيابي مهارت املا چاپ سوم، تألیف، نشر زرين، 1385 - آموزش و ارزشيابي خواندن براي فهميدن، تألیف، نشر زرين، 1388 - 24 روش آسان آموزش و ارزشيابي املا در خانه. تألیف، نشر زرين، 1384 - آموزش و ارزشيابي رياضيات در پاية پيشدبستان، تألیف، نشر زرين،1382 - انگيزش در كلاس درس، ترجمه، انتشارات دانشگاه تربيت معلم تبريز، 1381 6. مقالات چاپ شده - چالش هاي فراروي ارزشيابي توصيفي. وبلاگ شخصي .1385 - پيامدهاي حذف نمره از ارزشيابي پيشرفت تحصيلي: چالش ها و راهكارها. وبلاگ شخصي.1385 - ارزشيابي تكويني و كيفي: شباهتها و تفاوتها. وبلاگ شخصي. 1385 - تدوين الگويي براي ارايه بازخوردهاي كيفي در ارزشيابي از پيشرفت تحصيلي. فصلنامه علمی – پژوهشی نوآوريهاي آموزشي. 1385 - ارزشيابي اجراي آزمايشي ارزشيابي توصيفي در مدارس ابتدایی برخی از مناطق آموزشی کشور (1385-1384)، تألیف (نویسنده اول) فصلنامه علمی – پژوهشی تعلیم و تربیت، زمستان 1385 - بازنگري در روشهاي سنجش و نقش آن در اصلاحات آموزشي. مجموعه مقالات اولين همايش ارزشيابي تحصيلي . 1384 - امتحانات دونوبتي در مدارس ابتدايي و راهنمايي. فصلنامه علمی – ترویجی تعليم و تربيت. 1381 7. عضویت در مجامع علمی - عضو كميته پژوهشي معاونت تربيت بدني - عضو کمیته پژوهشی شوراي عالي آموزش و پرورش - عضو كميتههاي داخلي پژوهشكده تعليم و تربيت شامل پژوهشي، مالي، انتصاب، ارتقاي پايه و مرتبه - عضو شوراي پژوهشي پژوهشكده تعليم و تربيت 8. تقدیرنامهها و جوایز - تقدير نامه از مقام محترم وزارت براي پژوهش برتر در سال 1385 9. مسئولیتهای اجرایی مديريت گروه پژوهشي اندازهگيري و ارزشيابي آموزشي پژوهشكده تعليم و تربيت از سال 1377تاكنون |
| ایمیل: | khoshkholgh@ire.ir |
| تلفن: | 88896768---091221844 |
| تحصیلات: | دکتری - روانشناسی تربیتی با گرایش روش تحقیق |
| محل تحصیل: | دانشگاه علامه طباطبایی |
| شغل: | عضو هیات علمی پژوهشگاه آموزش و پرورش |
| محل کار: | پژوهشگاه آموزش و پرورش |
| مهارتها: | ارزشیابی--ساخت ابزارهای اندازه گیری--تحلیل های آماری پیشرف-بازآموزی اختلالات یادگیری |
| علایق: | سنجش و اندازه گيري آموزشي بویژه آزمون عملکردی - ارزشيابي آموزشي بويژه پيشرفت تحصيلي - سنجش وآموزش انواع اختلالات ويژه ي يادگيري - سنجش وآموزش راهبردهاي پرورش انگيزه ي دروني |
| فعالیتهای اجتماعی: | - |
| کتب مورد علاقه: | - |
| فیلم و سریال: | - |
| موسیقی: | - |
| ورزش مورد علاقه: | - |
