تعریف فرایند یادگیری در برنامه درسی شایستگی محور
تعریف فرایند یادگیری در برنامه درسی شایستگی محور
ادامه نوشته
در رویکرد رفتاری، فرایند یادگیری با اصل شکل دهی یادگیری یعنی تقویت تفکیکی و تقریب های متوالی تعریف می شود. در این رویکرد پس از تعریف نتایج یادگیری برحسب رفتارهای منفصل و قابل اندازه گیری، آن خرده پاسخ هایی که به نتیجه یادگیری نزدیک هستند تقویت شده و دیگر خرده پاسخ های ناهمساز با نتیجه ی یادگیری تقویت نمی شوند. در فرایند چنین تقویت هایی........
+ نوشته شده در دوشنبه هجدهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 14:18 توسط ایرج خوش خلق
|
عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستم .به مدت ده سال مجری ارزشیابی ملی ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی بوده و هستم. در زمینه های سنجش تکوینی انگیزش درونی بازخورد های کیفی و خودسنجی و ساخت آزمون عملکردی کتاب اموزشی و مقاله های علمی فراوان دارم