كارگاره آموزش شيوه هاي صحيح تهيه و ارايه ي بازخورد خودسنجي
كارگاره آموزش شيوه هاي صحيح تهيه و ارايه ي بازخورد خودسنجي
|
رديف |
عنوان |
زمان |
دروس |
محتوا | |
|
روز اول |
نظري |
عملي |
| ||
|
۱ |
اصول وچارچوب نظري يك بازخورد سازنده ي حاصل از خود سنجي |
۱۳-۱۴ |
√ |
|
ـ خود سنجي چيست؟ -اصول و مباني نظري خود سنجي
|
|
۲ |
شيوه ي تهيه ي بازخورد هاي حاصل از خود سنجي (1) |
۱۴-۱۵/۳۰ |
|
√ |
- ـ طراحي وشيوه ي اجرا - كارگروهي؛ ارايه ي گزارش گروهي ـ بحث و نظر |
|
|
پذيرايي |
۱۵/۳۰-۱۵/۴۵ |
|
|
--- |
|
۳ |
شيوه ي تهيه ي بازخورد هاي حاصل از خود سنجي (2) |
۱۵/۴۵-۱۸ |
|
√ |
- ـ طراحي وشيوه ي اجرا - كارگروهي؛ ارايه ي گزارش گروهي ـ بحث و نظر |
معلمان محترم لازم است كتاب هاي درسي رياضي، علوم و فارسي به همراه داشته باشند.
شماره ی تماس ۰۹۱۲۲۱۸۴۴۱۹
+ نوشته شده در شنبه بیست و یکم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 12:38 توسط ایرج خوش خلق
|
عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستم .به مدت ده سال مجری ارزشیابی ملی ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی بوده و هستم. در زمینه های سنجش تکوینی انگیزش درونی بازخورد های کیفی و خودسنجی و ساخت آزمون عملکردی کتاب اموزشی و مقاله های علمی فراوان دارم