كارگاره آموزش شيوه هاي صحيح تهيه و ارايه ي بازخوردهاي توصيفي-كيفي
|
رديف |
عنوان |
زمان |
دروس |
محتوا | |
|
روز اول |
نظري |
عملي |
| ||
|
1 |
تعريف بازخوردهاي توصيفي |
۱۳-۱۳/۴۵ |
√ |
|
-ارزشيابي توصيفي چه چيزي است؟ - ارزشيابي توصيفي چه چيزي نيست؟ |
|
2 |
اصول وچارچوب نظري يك بازخورد سازنده |
۱۳/۴۵-۱۵ |
√ |
|
ـ عناصر چهارگانه ي محتواي يك بازخورد سازنده ـ اصول يازده گانه ي اريه ي يك بازخورد سازنده ـ بحث و نظر |
|
3 |
پذيرايي |
۱۵-۱۵/۲۰ |
|
|
|
|
4 |
شيوه ي نوشتن بازخورد هاي كتبي -توصيفي (1) |
۱۵/۲۰-۱۷/۳۰ |
|
√ |
ـ نوشتن بازخورد هاي كتبي –توصيفي با ذكر مثال ـ كارگروهي؛ ارايه ي گزارش گروهي ـ بحث و نظر |
|
|
|
روز دوم |
|
|
|
|
5 |
شيوه ي نوشتن بازخورد هاي كتبي -توصيفي(2) |
۱۳-۱۴/۳۰ |
|
√ |
ـ كارگروهي؛ ارايه ي گزارش گروهي ـ بحث و نظر |
|
6 |
شيوه ي نوشتن بازخورد هاي كتبي با استفاده از فرم (1) |
۱۴/۳۰-۱۵/۳۰ |
|
√ |
نوشتن اهداف آموزشي وشاخص ها -نهيه ي فرم ها باذكر مثالـ ؛كارگروهي - ارايه گزارش گروهي و بحث و نظر |
|
۷ |
پذيرايي |
۱۵/۳۰-۱۵/۴۵ |
|
|
--- |
|
۸ |
شيوه ي نوشتن بازخورد هاي كتبي با استفاده از فرم (2) |
۱۵/۴۵-۱۷ |
|
√ |
-نهيه ي فرم ها باذكر مثالـ ؛كارگروهي - ارايه گزارش گروهي و بحث و نظر |
معلمان محترم لازم است كتاب هاي درسي رياضي، علوم و فارسي به همراه داشته باشند.
شماره ی تماس ۰۹۱۲۲۱۸۴۴۱۹
عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستم .به مدت ده سال مجری ارزشیابی ملی ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی بوده و هستم. در زمینه های سنجش تکوینی انگیزش درونی بازخورد های کیفی و خودسنجی و ساخت آزمون عملکردی کتاب اموزشی و مقاله های علمی فراوان دارم